2016-05-01 11:17
Gwiazdy wspierają polskie kosmetyki
1 z 11

Anna Samusionek / Ścianka/mat. pras.

Katarzyna Krzeszowska / Ścianka/mat. pras.

Conrado Moreno / Ścianka/mat. pras.

Katarzyna Krzeszowska / Ścianka

Małgorzata Ohme / Ścianka/mat. pras.

Anna Powierza / Ścianka/mat. pras.

Małgorzata Pieczyńska / Ścianka/mat. pras.

Dorota Czaja / Ścianka/mat. pras.

Agata Załęcka / Ścianka/mat. pras.

Aleksandra Mikołajczyk / Ścianka/mat. pras.

Anna Samusionek / Ścianka/mat. pras.
Dobre, bo polskie – lubimy czasem powtarzać. Czy o polskich kosmetykach też możemy tak powiedzieć? Przykład kilku polskich marek pokazuje, że tak. Firmy takie jak Ziaja, Dr Irena Eris już dawno zdobyły uznanie rodzimych konsumentów, a nawet rynku międzynarodowego, np. produkty Ziaji można dostać nawet w modnej Barcelonie. Drogą pełną sukcesów, śladem bardziej doświadczonych firm, chce podążać młoda marka kosmetyczna Nova Kosmetyki. Firma prężnie się rozwija i wprowadza na rynek nowości. Do istniejących linii kosmetyków Go Argan i Go Cranberry dołączyła całkiem nowa seria dla całej rodziny o nazwie Mikkolo – wokół której skoncentrowana była uwaga.
Promocja Nova Kosmetyki miała miejsce w Warszawie. Wydarzenie znakomicie poprowadził Conrado Moreno.
Z działania kosmetyków zadowolone są polskie celebrytki, które dały temu wyraz, przychodząc na promocje marki. Anna Samusionek, Anna Powierza, Małgorzata Pieczyńska, Anna Kerth, Aleksandra Mikołajczyk, Dorota Czaja, Agata Załęcka i Małgorzata Ohme z radością odpowiadały na pytania prowadzącego Conrado, zachwalając kosmetyki. Ambasadorką marki jest piękna Miss Polski 2012 Katarzyna Krzeszowska, której twarz zachęca klientów w kampanii reklamowej.
Marka istnieje na rynku od pięciu lat. Twórcy kosmetyków dbają o najwyższą jakość swoich produktów. Z dumą podkreślają, że podążają za najnowszymi trendami kosmetycznymi oraz stosują najlepsze surowce znane przez wieki ze swej skuteczności. Z produktów Nova Kosmetyki bez obaw mogą korzystać panie ze skłonnością do alergii, gdyż ich składniki są hipoalergiczne, a do nich kompozycje zapachowe dobrane są tak, aby minimalizować ryzyko wystąpienia reakcji alergicznych.
Na ściance wystąpiły wszystkie obecne na promocji aktorki, potwierdzając tym samym skuteczność kosmetyków.
Zapraszamy do naszej galerii.
Zobacz także
Zobacz inne galerie
2016-05-04 19:03
:)